Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme!

Kiinnostuitko palveluistamme? Tarvitsetko käyttötukea tai koulutusta? Mikä tahansa on asiasi, meiltä saat nopeaa, laadukasta ja joustavaa palvelua - juuri silloin kun sinulle sopii.

AinaCom on suomalainen viestintäpalveluiden uudistaja. Tarjoamme edistyksellisiä, integroituja kommunikaatiotyökaluja kaiken kokoisille organisaatioille. Palveluidemme ansionsa yrityksesi säästää kustannuksissa sekä ajassa, ja voi keskittyä ydintoimintaansa. Tuo sinäkin yrityksesi kommunikaatioratkaisut tähän päivään avullamme - ota yhteyttä AinaComiin!

Ota yhteyttä!

Haluatko kuulla lisää yrityksesi toimintaa helpottavista viestintäratkaisuista? Oletko jo asiakkaamme ja haluat neuvoja jonkin palvelun tehokkaassa hyödyntämisessä?

Jätä yhteydenottopyyntö asiasta kuin asiasta ja palaamme asiaan ensi tilassa!

Yhteystiedot

Palvelemme kaikissa asioissa sähköpostitse osoitteessa palvelu(at)aina.fi 

Puhelimitse meidät tavoittaa seuraavasti:

YRITYSMYYNTI  075 755 4000

ASIAKASPALVELU 075 755 3000

VAIHDE 075 755 2000 (ark. 8-16)

Puhelun hinnat: pvm + 5,57 snt /min. (kiinteä verkko) tai mpm + 13,64 snt /min. (mobiili)

 

Sähköpostiosoitteet:

etunimi.sukunimi@aina.fi

Laskutus- ja postiosoite:

Nimi: AinaCom Oy
Y-tunnus: 0962834-7
Verkkolaskuosoite: 003709628347
Operaattori: Liaison Technologies  Oy
Välittäjätunnus:  003708599126

AinaCom Oy
PL 94, 13101 Hämeenlinna

Toimipaikkojen osoitteet:

HÄMEENLINNA:
Parolantie 104
13130 HÄMEENLINNA

TURKU:
Ruukinkatu 4
20540 TURKU

HELSINKI:
Vuorikatu 20
00100 HELSINKI
Saapumisohjeet: soita ovisummeria ja vastauksen saatuasi siirry hissiin ja paina 3A.

Asiakaspuhelujen tallennus

AinaCom Oy ja sen luotonvalvontaa hoitava emoyhtiö Aina Group Oyj voivat tarvittaessa tallentaa henkilö- ja yritysasiakkaiden ja luotonvalvonnan palvelunumeroihin soitetut ja niistä soitetut puhelut. Puheluita säilytetään 6 kk. Tallenteita voivat ao. yhtiöissä käsitellä vain siihen oikeutetut henkilöt ja heitä sitoo vaitiolovelvollisuus.

Tallenteita käytetään mm. reklamaatioiden ja vikatilanteiden jälkiselvittämiseen, mahdollisien tilaus- ja laskutusepäselvyyksien selvittämiseen sekä asiakaspalveluhenkilöiden koulutukseen.

Soittavan asiakkaan tarkastusoikeus

Jos puhelinpalveluun soittanut asiakas haluaa tarkastaa oman puhelunsa tallenteen, häntä pyydetään ottamaan yhteys AinaComin yritysasiakaspalveluun, puh. +358 75 755 3000. Kuuntelu tapahtuu AinaComin pääkonttorissa, os. Parolantie 104, Hämeenlinna.