AJANKOHTAISTA

Viestintäratkaisu AinaUCX

Yhdistetty viestintä (Unified Communications – UC)


Yhdistetty viestintä (Unified Communications – UC) yhdistää tosiaikaisia kommunikaatiomuotoja, joita ovat mm. pikaviestit, läsnäolotieto, puhelinviestintä, videot, neuvottelut ja ei-tosiaikaisen viestityksen, johon perinteisesti kuuluvat sähköposti, puheposti, fax ja tekstiviestit.

Yhdistetty viestintä on yhdistelmä tuotteita, joiden avulla käyttäjälle tarjotaan mahdollisuus jakaa verkossa läsnäolotietonsa, pikaviestiä ja työstää yhdessä dokumentteja kulloinkin käytössä olevalta päätelaitteelta. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tarjotaan mahdollisimman yhtäläisenä mediatyypistä ja päätelaitteesta riippumatta.
 
Mm. etätyön lisääntyminen, tarve matkakustannusten ja paikkasidonnaisuuden vähentämiseen sekä kommunikaatiovälineiden jatkuva kehitys ovat trendejä, jotka ajavat kehitystä yhdistetyn viestinnän suuntaan. Yhdistetyn viestinnän palvelun käytön myötä esim. matkustuskulut vähenevät kun henkilökohtaiset tapaamiset voidaan korvata verkko-, video- ja audioneuvotteluilla.

 

AinaUCX - Uudista tapasi tehdä työtä!


AinaUCX soveltuu yrityksesi koosta riippumatta kokonaisratkaisuksi yksinkertaisista ratkaisuista aina vaativampiinkin asiakastarpeisiin. Yhdessä rakennamme yrityksesi tarpeiden pohjalta kokonaisuuden, jonka perustana toimii AinaComin luotettavat mobiiliittymät joko TeliaSoneran tai DNA:n radioverkoissa.

Monipuolisten mobiilipalveluiden rinnalle voidaan liittää Microsoft Lyncin mahdollistamat yhdistetyn viestinnän työkalut. Internet-puheluiden, videoneuvotteluiden ja -sovellusten jaon kautta tehostat työskentelyä paikasta riippumatta, liikuit sitten asiakkaiden luona, työskentelit etätöissä kotona tai toimistolla kollegoittesi kanssa. AinaComin mobiilipalveluiden myötä Microsoft Lync integroituu saumattomasti puhelinverkon jatkoksi, jolloin voit tarvittaessa hoitaa vaikka kaikki puhelusi työaseman kautta. Voit säilyttää nykyisen numeroinnin tai täydentää sitä AinaComin numeroavaruudesta.

Yrityksen muiden käyttäjien tavoitettavuustieto on kaikille nähtävissä, mikä parantaa sekä loppukäyttäjien kommunikointia että palvelee tehokkaasti myös vaihteenhoidon sekä asiakaspalvelun tarpeita. Lync-tilatiedon yhteyteen on saumattomasti yhdistetty myös mobiililaitteen tilatieto, jolloin myös liikkuvien käyttäjien tavoitettavuus on aina nähtävissä.



AinaUCX -palvelukokonaisuuden edut ja hyödyt

Microsoft Lync -sovellus integroitu osaksi viestintäjärjestelmää

Edut: Pikaviestintä organisaation sisällä. Monipuoliset palvelut mm. puhelinkonferenssit, videoneuvottelut sekä työpöydän jako.Voit hoitaa kaikki puhelusi Lync:n kautta.
Hyödyt: Nopea viestintä tuo kilpailuetua ja tehostaa viestintää  organisaation sisällä. Matkustuskulut vähenevät korvaamalla henkilökohtaiset tapaamiset verkko-, video- ja audio- neuvotteluilla. Työpöytä ja dokumentit voidaan jakaa muille osallistujille konferenssin aikana. Voit soittaa puhelut omalla mobiili- tai työnumerolla. 
 
Laajat Contact Center -ratkaisut

Edut: AinaUCX skaalautuu pienistä muutaman henkilön palvelusarjasta monien kymmenien henkilöiden Contact Center -ratkaisuihin. Voit ottaa käyttöön myös myöhemmin ilman kallista investointia
Hyödyt: Palvelutilanteiden reaaliaikaisen seurannan avulla voit kohdistaa resurssit oikein ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Riskitön valinta, laajentaminen helppoa.
 
Liikenteen kattava raportointi

Edut: Kattava raportointi käsittää puhelut, tekstiviestit, sähköpostit sekä asiakkuudenhallinnan osa-alueet (kontaktit, asiakastapaamiset)
Hyödyt: Voit todeta mitkä ovat palvelun kannalta ruuhkaisimmat osa-alueet, jotka vaikuttavat asiakastyytyväisyyteen. Voit kohdistaa resurssit oikein.
 
Puhelut ulkomailta

Edut: Voit soittaa ulkomailla mistä tahansa dataverkosta puhelusi kotimaan hinnoilla työasemasi avulla käyttäen omaa lanka-, yritys- tai mobiilinumeroa.
Hyödyt: Huomattavat kustannussäästöt ulkomaan puheluissa.
 
Kaksi radioverkkoa (DNA, TeliaSonera)

Edut: Käyttäjäkohtaisesti valittava radioverkko takaa kattavan kuuluvuuden.
Hyödyt: Käyttäjä on saman puhelinvaihteen piirissä oli hänellä sitten DNA:n tai TeliaSoneran verkko käytettävissään. Kahden eri verkon käyttäminen ei tuo asiakkaalle lisäkustannuksia

"Tulemme mielellämme kertomaan lisää viestintäratkaisuistamme."


Jokke Asikainen, asiakkuusjohtaja,
AinaCom Oy


Ota yhteyttä myyntiimme >
 
 
AinaUCX
TUOTEKORTTI
 
 
HEKIN UUDISTUIVAT
KANSSAMME
"Asiantuntijamme ovat paremmin tavoitettavissa ja aikaa jää enemmän projektien hoitamiseen".

Timo Mäkelä, toimitusjohtaja, Fenix Solutions Oy
 
 
AJANKOHTAISTA



AinaCom AinaCom on suomalainen viestintäpalveluiden uudistaja. Tarjoamme edistyksellisiä palveluita, jotka nostavat yrityksesi tehokkuutta. Ratkaisumme takaavat sujuvan työnteon olipa organisaatiosi pieni tai suuri – aina ajasta ja paikasta riippumatta. Olemme yhteistyökumppanisi, joka työskentelee jatkuvasti puolestasi. Asiakkaanamme saat enemmän kuin odotat.
Tänään, Huomenna, Aina.











Löydät meidät näistä kanavista 
© Aina Group Oyj 2013
Palveluiden yleiset sopimusehdot  |  Anna palautetta