Yhdistetty viestintä

Tuo yrityksesi kommunikaatioratkaisut tähän päivään. Vapauta työntekijäsi työskentelemään siellä, missä se parhaiten milloinkin onnistuu. Enää teknologia ei komenna sinua, vaan taipuu sinun yrityksesi tarpeisiin. Ja mikä parasta - se säästää kustannuksia ja aikaa, ja tekee työnteosta reilusti mielekkäämpää.

Uudista yrityksesi viestintätyökalut ja -ratkaisut

Tehoa, helppoutta ja mielekkyyttä työntekoon!

Yhdistetty viestintä on yhdistelmä AinaComin tuotteita, joiden avulla uudistat yrityksesi viestintätyökalut ja kommunikaatioratkaisut. Työnteosta tulee läpinäkyvämpää ja ihmisten tavoittamisesta helpompaa. Työn paikkasidonnaisuus vähenee, etätyö tehostuu ja matkakustannukset pienenevät. Työnteko on mielekkäämpää ja yrityksesi säästää aikaa, rahaa ja muita resursseja.

”Yhdistetyn viestinnän palveluilla saamme sujuvasti yhteydenotot ohjattua aina oikealle henkilölle,”VV-Autotalot Oy Turku, toimistopäällikkö Hannele Alanen

Tutustu valikosta esimerkkeihin Yhdistetyn viestinnän tuomista mahdollisuuksista!

Videoneuvottelu ja etätyö säästävät ja tehostavat työtä

Videoneuvottelulla säästät matka- ja puhelukuluissa. Microsoft Skype for Business -sovelluksella videoneuvottelut hoituvat sujuvasti mistä vain. Yhteistyö kumppanien kanssa tiivistyy ja helpottuu. Lue lisää videoneuvotteluista!

Etätyössä vastuu ja vapaus tehostavat työtä. Usein työtä on tehokkaampaa tehdä muualta kuin toimistolta käsin. Toimivilla välineillä ja yhteyksillä etätyö hyödyttää työnantajaa ja sen tekijää. Tutustu etätyön mahdollisuuksiin ja mahdollistajiin!

Kutsu kansainvälinen kokous koolle napin painalluksella! Järjestä virtuaalikokouksia ja -konferensseja aikaa ja rahaa vievien matkajärjestelyjen sijaan. Yhdistä vaikka kaikkien toimipisteidesi työntekijät kokoushuoneista ympäri maailman vain yhden Skype-puhelun avulla. Voit jakaa työpöydän ja dokumentit kätevästi kaikille osallistujille. Lue lisää virtuaalikokouksesta!

Oikeilla välineillä työ sujuu liikkeelläkin! Älä sido työntekoa vanhanaikaisiin toimistotyökaluihin. Työssään paljon liikkuva henkilökunta toimii tehokkaammin, kun käyttöön on valjastettu tehokas ICT-teknologia palvelemaan työntekoa. Asiakaspuhelut, toimistotyökalut, yritysverkko ja tietoturva - kaikki kulkevat vaivatta mukana. Lue lisää liikkuvasta työstä!

Kohdista asiakaspalveluresurssisi oikein

Vapauta asiakaspalvelijoidesi arvokasta aikaa tärkeämpään. Ota käyttöösi monipuolinen Contact Center -asiakaspalvelutyökalu. Se sopii muutaman henkilön palvelusarjoista aina kymmenien henkilöiden ratkaisuihin. Palvelu on riskitön valinta, jonka laajentaminen on helppoa. Lue lisää asiakaspalvelun tehostamisesta!

"Olemme pystyneet virittämään asiakaspalvelumme huippuunsa tämän palvelun avulla."
– Rocla Oy, sovellusasiantuntija Rauno Savolainen