Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

AinaCom_Blogi_asiakaskysely

Voiko todistuksen keskiarvo 4,6 olla hemmetin hyvä juttu?


Keräsimme vuoden 2017 aikana yli 1500 asiakaspalautetta erilaisista asiakastapahtumista. 

Palautteita oli laidasta laitaan – sekä positiivisista asioista kuten tilauksista että negatiivisista tapahtumista kuten raportoiduista ongelmatilanteista. Yhteistä näille kaikille oli kuitenkin se, että itse tapahtuma ja siinä koettu palvelu oli tuoreessa muistissa. Lähes reaaliaikainen palaute on varmasti todenmukaisempaa kuin sellainen, jossa markkinatutkimusyritys kysyy vasta puolen vuoden kuluttua mielipidettä. Siinä vaiheessa ei välttämättä tule edes mieleen, miksi yritykseen on ollut yhteydessä.

AinaComin vuosi 2017 oli melkoisen tapahtumarikas.

Alkuvuodesta lavensimme tarjontaamme ja rynnistimme markkinoille uusien IoT-palvelujemme kanssa.

Lanseerasimme myös muita uusia tuotteita, mm. hyökkäykseneston kaikkiin dataliittymiimme sekä uusia työkaluja vaihteenhoitoon. Kirsikkana kakun päällä toimme syyskuussa markkinoille Aina Globen – Suomen ensimmäisen maailman ympäri kiinteään hintaan toimivan mobiililiittymän.

Kaikki edellä mainitut uudet tuotteet ja palvelut ovat meille tärkeitä, sillä haluamme olla edelläkävijä markkinassa.

Lanseerausten ja muun tohinan keskellä tärkein jää kuitenkin helposti huomiotta – mitä oikeasti kuuluu asiakkaillemme ja miten onnistumme heitä palvelemaan?

Viime vuoden alussa uudistimme sekä organisaation että toimintatavat. Tarkoituksena oli parantaa asiakastyytyväisyyttä entisestään. Etenkin suurten teleoperaattoreiden kohdalla asiakastyytyväisyys on tunnetusti… no, meillä kaikilla on varmasti omat kokemuksemme asiasta. Tilanne toki vaihtelee enemmän kun puhutaan koko ICT-kentästä.

Asiakkaamme antoivat meille koko vuoden arvosanaksi 4,6.

Onneksi kysymyksessä ei ollut kouluarvosana, vaan asteikko oli 1–5, mikä tekee arvosanasta suorastaan erinomaisen – ainakin ICT-alalla. Kiitokset asiakkaillemme kaikista annetuista palautteista – pyrimme olemaan luottamuksenne arvoisia tänäkin vuonna. Kiitokset tietenkin myös omalle porukalle hyvin tehdystä työstä – jatketaan tällä polulla!


© Toimitusjohtaja Tomi Saario


asiakaspalvelu,
operaattori,
asiakaspalaute

Paranna asiakaspalveluasi ja tilaa Aina Mobiilivaihde, lue lisää!

 

Aina Mobiilivaihde >>