Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

Asiakasreferenssit

VAK_Oy_puolitti_puhelinkulunsa.jpg

VAK Oy puolitti puhelinkulunsa

AinaComin sovellusten avulla yritys pystyy palvelemaan asiakkaitaan entistä nopeammin.

Pohjoismaiden suurimpiin raskaan kaluston päällirakenteiden ja perävaunujen valmistajiin kuuluva VAK Oy sai tehostettua palveluaan ja laskettua puhelinkulunsa puoleen sen jälkeen, kun se aloitti yhteistyön AinaComin kanssa. VAK:n pääkonttori sijaitsee Vahdossa ja lisäksi sillä on huoltotoimintaa seitsemällä paikkakunnalla Suomessa ja pari myyjää Ruotsissa. Työntekijöitä on yhteensä noin 400.

”Aivan fantastinen juttu”

VAK:ssa on nyt käytössä AinaComin yhdistetyn viestinnän ratkaisut ja Aina-puhelinliittymät. Puhelujärjestelmä vaihdettiin Microsoftin Skype for Business-pikaviestinsovellukseksi.

"Kun tapasin AinaComin myyntipäällikön Anttoni Arvilahden, heti ensimmäisistä sekunneista lähtien ajattelin, että tämä on aivan fantastinen juttu. Hänen esittelemänsä palvelut, yrityspuhelinkeskus ja ainutlaatuinen hinnoittelukonsepti koukuttivat." – VAK:n IT-vastaava Mikko Mellanen

AinaComilta yritys on saanut myös järkevän hinnoittelun puheluille ja mobiilidatalle.

"Pyrin pitämään asiakkaat jatkuvasti ajan tasalla hinnoittelussa. VAK:n kanssa olemme muutenkin yhteyksissä parhaimmillaan kerran viikossa," Arvilahti kertoo.

Mellanen kiittelee, että Arvilahden kanssa asioista pystyy keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti. Hänen mielestään on hyvä, että he pitävät yhteyttä yllä silloinkin, kun kaikki on hyvin.

"Minulla on AinaComiin suora henkilökohtainen kontakti. Palvelu on siellä nopeampaa kuin kasvottomissa suurissa yrityksissä," hän sanoo.

Työ nopeutunut ja helpottunut

Suomen ja Ruotsin toimipaikkojen välinen vuoropuhelu VAK:ssa on Mellasen mukaan nopeutunut Skype for Business-pikaviestinnän avulla, kun samassa sessiossa saa juteltua ja näytettyä dataa yhdellä iskulla useammalle henkilölle.

Mellasen omakin päivittäinen työ on helpottunut entisestään. Esimerkiksi kun henkilöstölle tarvitaan uusia puhelinliittymiä, niiden käynnistäminen on vaivatonta.

"Joka viikko tulee joku uusi työntekijä tai joku lähtee pois. Saan aktivoitua uusille tulijoille puhelimen viidessä minuutissa, mikä on aivan mahtavaa. Käyttöönotto on tehty tosi helpoksi ja nopeaksi." – Mikko Mellanen

Helppo suositella, kun kaikki toimii

AinaComin palveluita on Mellasen mukaan helppo suositella, koska kaikki toimii hyvin.

"Meillä käyttäjät ovat tyytyväisiä. Nyt puhelinvaihteen hoitajallakin on hyvät työkalut. Jos joskus on ollut jotain ongelmia, vaikkapa puheluiden kuuluvuuden kanssa tuotantohallissa, ne on saatu hoidettua nopeasti kuntoon," hän kertoo.

VAK on käyttänyt lisäksi AinaComin verkkokauppaa ja ehtinyt antaa siitä jo hyvää palautetta. Mellanen arvelee, että tulevaisuudessa yritys ostaa sieltä yhä enemmän tavaraa. Yhtiö on parhaillaan laajentamassa tilojaan, palkkaamassa uutta väkeä ja nostamassa tuotantokapasiteettiaan.


Voisiko sinunkin yrityksesi puolittaa puhelinkulut Yhdistetyn Viestinnän palveluilla? Selvitä yhdessä asiantuntijamme kanssa.

Varaa aika AinaComin verkkoratkaisujen kartoitukseen

 

Asiakasreferenssit permalink