Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

Asiakasreferenssit

PappilaPenkkala_saasti_vaihteen_automatisoinnilla.jpg

Vaihteen automatisoinnilla kymmenien tuhansien säästöt – Pappila Penkkala Group

Tehokkaasti palveleva puhelinvaihde on hyvän asiakaspalvelun kulmakivi.

Perinteisillä vaihteilla ei ole aina mahdollista tavoittaa oikeaa henkilöä tarpeeksi nopeasti. Linjoilla jonottava asiakas ei ole tyytyväinen asiakas. Se taas näkyy yrityksen tuloksessa. Tämän haasteen kanssa painiskeltiin myös Pappila Penkkala Group Oy:ssä.

AinaCom tarjosi ratkaisuksi Yhdistetyn viestinnän palveluun kuuluvaa puhelinvaihteen automatisointia, johon Pappila Penkkalassa on oltu erittäin tyytyväisiä. Yrityksen kaupallisen johtajan Matias Mäenpään mukaan asiakaspalvelu on parantunut ja tuntuvia säästöjäkin saavutettu.

"Automatisoidun puhelinvaihteen tuoma säästö lasketaan vuositasolla jopa kymmenissä tuhansissa euroissa." – Matias Mäenpää

Viestintäratkaisun myötä puheluiden läpimeno on nopeutunut huomattavasti ja oikea henkilö löytyy viipymättä. Puhelut menevät automaattisesti läpi juuri oikealle henkilölle ennalta annettujen tietojen perusteella.

Henkilöstöresurssit tehokkaampaan käyttöön

Mäenpään mukaan henkilöstö on ottanut automatisoidun puhelinvaihteen innolla vastaan, sillä se helpottaa asiakaspalvelijoiden päivittäistä työtä merkittävästi. Esimerkiksi aiemmin vaihteessa koko päivän päivystänyt henkilö voi nyt rauhassa keskittyä muihin töihin.

Lisäksi AinaComin Yhdistetyn viestinnän palveluun kuuluva Raportointijärjestelmä kertoo, mille osastoille puheluita ohjautuu eniten eri aikoihin päivästä, kuukaudesta ja vuodesta.

"Raporttien ansiosta voimme ennakoida henkilöstötarpeen eri asiakaspalveluosastoille hyvissä ajoin." – Matias Mäenpää

Yhdistetyn viestinnän palvelulla asiakaspalvelu säästää aikaa ja rahaa

Mäenpään mukaan yhteistyö AinaComin kanssa on sujunut erinomaisesti. Pappila Penkkala Group Oy:lle on räätälöity tarkasti heidän tarpeisiinsa vastaavat palvelut.

"Meillä on oma yhteyshenkilö, jonka kanssa suunnittelemme yrityksemme prosesseja kokonaisvaltaisesti tehokkaammiksi. Haluamme kehittää toimintaamme yhtä asiakaslähtöisempään suuntaan, ja myös tähän AinaCom tarjoaa työkaluja," Mäenpää tiivistää.

Vuodesta 1993 toiminut yli 60 työntekijän yrityspalvelutalo Pappila Penkkala Group Oy tarjoaa osaamista mm. laki-, laskutus-, perintä- ja tilipalveluissa. Mäenpään mielestä AinaComin palveluita voi hyödyntää lähes mikä tahansa yritys.

"Kaikki, joiden liiketoimintaan kuuluu asiakaspalvelua, voivat saada merkittäviä rahallisia ja ajankäytöllisiä hyötyjä palvelun avulla."


 Voisiko sinunkin yrityksesi tehostaa toimintaansa Yhdistetyn Viestinnän palveluilla? Selvitä asiantuntijamme kanssa.

Varaa aika AinaComin verkkoratkaisujen kartoitukseen

Asiakasreferenssit permalink