Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

Asiakasreferenssit

Bemer_ja_Aina_Viestikeskus.jpg

Tekstiviesti tehoaa – BEMER huolehtii asiakkaista tehokkaalla viestinnällä

Asiakastilaisuuksien kutsut hoituvat terveysteknologiayhtiöltä kätevästi ryhmätekstiviesteillä. BEMER Nordic valitsi AinaComin kumppanikseen palveluiden helppokäyttöisyyden perusteella.

”SMS-viestintä on vähentänyt no show:ta asiakastilaisuuksissamme arviolta 10 %,” BEMER Nordicin aluejohtaja Nils Kämpe sanoo.

Fysikaalisia verisuoniterapialaitteita Pohjoismaissa myyvä BEMER Nordic otti Aina Viestikeskuksen käyttöönsä tehostaakseen asiakastilaisuuksien kutsuprosessia. Yritys järjestää liikekumppaneidensa kanssa viikoittain esittely- ja koulutustilaisuuksia ympäri Suomen ja Ruotsin puolellakin.

”Aina Viestikeskus on todella kätevä. Lähetämme sen kautta vahvistuksen ja muistutuksen tilaisuuksiin ilmoittautuneille. Käytämme järjestelmää viikoittain. Kerralla viestejä lähtee noin 30.” – Asiakaspalvelija Sari Kaitera

SMS on henkilökohtainen ja tehokas kanava

Kaiteran mukaan asiakkailta on tullut positiivista palautetta SMS-viestinnästä.

”Tekstiviesti koetaan henkilökohtaiseksi kanavaksi. Kun lähetämme muistutusviestin tilaisuudesta, asiakas kokee, että hänestä huolehditaan.” – Sari Kaitera 

Hän arvelee, ettei sähköposti ole samalla tavalla tehokas, koska sitä tulee paljon ja viestit hukkuvat helposti massaan.

Helppo hallinta sai valitsemaan Aina Mobiilivaihteen

BEMERillä on käytössään myös Aina Mobiilivaihde. Tutustuttuaan vaihdesovellukseen Nils Kämpe vakuuttui sen yksinkertaisesta käyttöliittymästä ja hallinnan helppoudesta. Aiemmin käytössä ollut tuote toiselta palveluntarjoajalta tuntui monimutkaiselta ja esimerkiksi loma-aikojen muutoksia puhelujen ohjautumiseen oli vaikea tehdä.

”Helppokäyttöisyys, integroitavuus ja kätevä hallinta. Siinä kolme syytä, miksi valitsemme AinaComin palvelut.” – Nils Kämpe

Puhelumäärät seurantaan vaihteen avulla

Loma- ja muiden poikkeusaikojen muutokset saa Aina Mobiilivaihteella helposti tehtyä. Sen lisäksi yrityksessä halutaan uuden vaihderatkaisun avulla ketjuttaa asiakaspalvelun puhelinnumerot sujuvammin.

Kämpeä kiinnostaa myös Aina Mobiilivaihteen puhelinliikenteen seurantaominaisuus.

”Haluan seurata, paljonko puheluita yritykseemme tulee ja miten niihin vastataan. Siten voimme tehostaa palveluamme.”


Selvitä asiantuntijamme kanssa, millä työkaluilla yrityksesi palvelua voidaan tehostaa parhaiten:

Varaa aika AinaComin verkkoratkaisujen kartoitukseen

 

Asiakasreferenssit permalink