Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

Asiakasreferenssit

Kanta_Hameen_Aluetaksi_ja_AinaComin_palvelut.jpg

AinaComin ratkaisut elävät yrityksen mukana – Kanta-Hämeen Aluetaksi Oy

Taksiyhtiö käyttää monipuolisesti AinaComin palveluja, joita räätälöidään ja päivitetään muuttuvien tarpeiden mukaan.

Taksinvälityskeskus on riippuvainen puhelunvälitystekniikasta ja katkeamattomista yhteyksistä. Alalla seurataan teknologian kehitystä, mutta puhelinyhteydet ovat edelleen kaiken perusta: taksi tilataan useimmiten soittamalla.

Ajassa kiinni oleva taksikeskus tilaa puhelinpalvelut taholta, jolla on valmiudet toteuttaa radikaalimmatkin ICT-infrastruktuurin muutokset ketterästi ja asiantuntevasti heti, kun se tulee ajankohtaiseksi. Uuden ICT-ratkaisun on toimittava kaikissa tilanteissa ja sen käyttöönotto onnistuttava kommelluksitta.

Pitkäaikainen ja tyytyväinen asiakas

Kanta-Hämeen Aluetaksi Oy on tilannut kaikki viestintä- ja IT-palvelut AinaComilta jo 10 vuoden ajan. Käytössä on noin 15 työasemaa, palvelimia, dataliittymiä, sähköpostit ja olennaisimpana koko toiminnan sydän, puhelinjärjestelmä.

Aluetaksi on toiminta-alueensa autoilijoiden omistama markkinointi- ja tilausvälitysyhtiö. Sen palveluksessa työskentelee n. 25 henkilöä. Neljättä vuotta yhtiön toimitusjohtajana toimiva Juha Sirviö näkee AinaComin vakaana ja kokonaisvaltaisena toimittajana. Hän kiittelee AinaComia erityisesti luotettavuudesta palveluntarjoajana. AinaComin toimittamat järjestelmät vastaavat osuvasti välityskeskuksen ja sen asiakkaiden tarpeisiin.

AinaCom toimittaa Kanta-Hämeen Aluetaksin välityskeskukseen

Kokonaisvaltaista palvelua myös muutostilanteessa

Takiyhtiön muutto uusin toimitiloihin oli yritykselle sopiva hetki päivittää IT-laitteet ja yhteydet, vaikka projekti kieltämättä jännitti etukäteen toimitusjohtajaa.

”Taksinvälitys toimii 24/7, eikä varaa katkoksiin ole. Siksi myös siirtymä uuteen järjestelmään piti olla sujuva, aina työntekijöiden koulutusta myöten.”

Tuttu AinaCom valikoitui palveluntarjoajaksi luotettavuuden, laajan palvelutarjonnan ja sopivan hintansa lisäksi sen ansiosta, että sillä on valmius räätälöidä toimitettavat ICT-ratkaisut täsmälleen asiakkaan tarpeen mukaisesti. Palvelut myös skaalautuvat ja elävät asiakasyrityksen mukana, kun muutoksia tulee vastaan.

AinaCom toimitti Aluetaksille kokonaan uuden monikanavaisen asiakaspalveluratkaisun. Kontaktien ja tilausten käsittely hoituu nyt aukottomasti puhelimessa ja järjestelmässä on valmiina optio sähköpostitse tilaamista varten. AinaComin matkapuhelinliittymiin integroitu Microsoft Skype for Business -toteutus tehostaa toimintaa sisäisesti, mutta myös asiakkaiden kanssa viestittäessä. Uudistuksen yhteydessä päivitettiin myös Aluetaksin datayhteys nopeammaksi.

Huolellinen perehdytys avain sujuvaan siirtymään

AinaCom huolehti työntekijöiden kouluttamisesta uuteen järjestelmään etukäteen. Välityspalvelimen teknisen siirtymän aikana AinaComin asiantuntija oli paikalla varmistamassa siirron onnistuneen läpiviennin.

Työntekijät saivat lisäkoulutusta myös jälkikäteen tarpeen mukaan. Sirviö kiittelee AinaComia erityisesti jämäkästä projektinedistämisestä ja riittävästä jälkihuollosta.

”Pidimme projektin aikana palaverit tehokkaasti Skype for Busineksen välityksellä. AinaCom oli tukena projektin jokaisessa vaiheessa. Tämän helpommin ei siirtymä olisi voinut toteutua,” Sirviö toteaa jälkikäteen tyytyväisenä.

Entistä nopeampaa palvelua taksiasiakkaille

Työntekijät ovat kiitelleet aiempaa selvästi nopeampaa datayhteyttä. Myös Sirviö on huomannut hienoista parannusta jo entuudestaan hyvässä palveluasteessa. Keskuksessa pystytään nyt seuraamaan työjonojen kehittymistä reaaliaikaisesti. Jonot voidaan purkaa heti jakamalla puheluita eri linjoille. Asiakkaille se näkyy nopeampana vasteaikana.

"Kun mukana on turvallinen ja luotettava palveluntarjoaja, ei suurtakaan harppausta ICT-ratkaisuissa kannata lykätä!"

Palvelutarvetta ja eri vaihtoehtoja kartoitetaan AinaComin ja taksiyhtiön kesken noin kerran vuodessa.


 

Selvitä yhdessä asiantuntijamme kanssa, millä työkaluilla sinun yrityksesi toimintaa voitaisiin parhaiten tehostaa:

Varaa aika AinaComin verkkoratkaisujen kartoitukseen

Asiakasreferenssit permalink