Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

AinaCom_Verkkokauppa_verkkokauppa_asiakkuus_entistakin_helpompaa.jpg

Verkkokauppa-asiakkuus on nyt entistäkin helpompaa!


Verkko-ostosten tekemisen pitää olla helppoa, nopeaa ja yksinkertaista, eikö vain? Näihin vaatimuksiin verkkokaupoissa on vastattu tekemällä ostamisesta mahdollisimman yksinkertaista ja nopeaa sekä mahdollistamalla tilaaminen ilman rekisteröitymistä.

Me AinaComin Verkkokaupassa päätimme tehdä samoin. Kauppamme tuotteet hintoineen ovat nyt avoimesti kaikkein kävijöiden selattavissa ilman rekisteröitymistä ja sisäänkirjautumista. Muutimme käytäntöjämme siten, että ostamisesta tulee entistäkin nopeampaa ja helpompaa myös niille asiakkaille, jotka eivät ole tulleet tilanneeksi tunnuksia verkkokauppaan.

Tunnuksilla vai ilman?

Kaikenkarvaisia tunnuksia ja salasanoja kertyy nykyisin jos johonkin palveluun ja rekisteröityminen voi tuntua vaivalloiselta. Kannustamme kuitenkin kaikkien verkkokauppa-asiakkaita edelleen rekisteröitymään, sillä tunnusten tilaamisessa ei kauaa nokka tuhise ja sen jälkeen sisäänkirjautuminen hoituu parilla klikillä.

Rekisteröityminen tuo lisää vaihtoehtoja maksutapoihin. Tunnistautumaton asiakas maksaa aina verkkopankin ja Paytrail-maksupalvelun kautta suoraveloituksena. Sisäänkirjautuneena asiakas voi valita myös laskun tai osamaksun. Tämä siksi, että lasku ja osamaksu maksutapoina edellyttävät luottotietojen tarkistusta, jota ei luonnollisesti ilman asiakkaan tunnistautumista voida tehdä. Tunnusten saamiseksi luottotietojen on oltava kunnossa.

Räätälöityä palvelua kirjautuneille

Varsinkin toistuvat hankinnat verkkokaupoista on hyvä tehdä rekisteröitymisen ja sisäänkirjautumisen kautta. Kun tietoa asiakkaan tarpeista ja toiveista kertyy asiakastilin kautta, kauppiaan on helpompi vastata niihin ja palvella paremmin; hankkia valikoimaan oikeita tuotteita, tarjoamaan sopivia valmiita tuotepaketteja ja viilaamaan tarvittaessa hintoja oikeaan suuntaan.

Meidän kaupassamme ostamisesta tehdään vielä astetta helpompaa sillä, että yrityksen tarpeisiin rakennetaan oma valmis valikoima tuotteita ja kaikki tilaustiedot ovat järjestelmässä jo valmiina. Pari klikkiä ja homma on valmis.

Enemmistö ostaa verkosta

Ostamisen nopeus, verkkokaupan helppokäyttöisyys ja valikoiman laajuus ovatkin yritysasiakkaille kaikkein tärkeimpiä syitä kasvavalle verkossa asioinnille Eterpayn ja Lindorffin asiakaskyselyssä 2016. Tärkeänä pidetään myös kattavaa tuoteinformaatiota.

Kyselyssä suosituin maksutapa oli lasku. Sitä ei kuitenkaan kaikki verkkokaupat pysty asiakkailleen tarjoamaan. On hyvä tarkistaa tarjolla olevat maksutavat ennen tilauksen tekemistä.

63 % kyselyn vastaajista teki vähintään neljäsosan yrityksen hankinnoista verkossa ja vuonna 2019 peräti 80 % uskoi tekevänsä niin.

Jos et vielä ole tutustunut meihin, lämpimästi tervetuloa entistäkin kätevämpään AinaCom Verkkokauppaan!

© AinaComin verkkokauppias Juha Merisalo


verkkokauppa

Kätevästi ostoksille! 

AinaCom Verkkokauppa on nyt kaikkien yritysten käytettävissä ilman rekisteröitymistä. Käy tutustumassa:

AinaCom Verkkokauppaan