Tilaa AinaComin uutiskirje!

Liittymällä postituslistallemme saat kuukausittain kiinnostavaa ja ajankohtaista tietoa mm. tarjoamistamme uusista ratkaisuista ja yrityksemme toiminnasta.

Aina Contact Center katsastusaseman asiakastyytyväisyys ja palvelutaso.jpg

Paras kiitos tulee asiakkaalta


Uudistukset AinaComin asiakaspalvelussa saivat asiakkailtamme hyvän vastaanoton. Palveluun ollaan pääosin erittäin tyytyväisiä. 

AinaComin asiakaspalvelu organisoitiin uudestaan keväällä 2017. Tavoitteena oli tehostaa palvelupyyntöjen ratkaisemista, saada vasteaika lyhenemään entisestään ja tietysti saada asiakkaat hymyilemään.

Kesän aikana asiakkailta kysyttiin, kuinka tyytyväisiä he olivat saamaansa palveluun ja miten hyvin kyseisen palvelupyynnön kohdalla onnistuttiin. Vastaajat arvioivat palvelun asteikolla 1–5. Vastauksia tuli yhteensä 392 kpl ja keskiarvoksi huikea 4,58.

Vastauksia tuli yhteensä 392 kappaletta ja keskiarvoksi huikea 4,58.

Vastaajien kesken arvottiin Honor 8 Lite Android -puhelimen. Onnittelemme voittajaa!

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme, paras kiitos tulee teiltä!


© AinaComin asiakaspalveluporukka

asiakaspalvelu, asiakaspalaute, asiakaskysely

Tehokkaat työkalut asiakaspalveluun!

Toimiakseen tehokkaasti asiakaspalvelun tulee olla hyvin organisoitu ja ennen kaikkea käytössä tulee olla oikeat työkalut.

Tutustu AinaComin Contact Center
-asiakaspalveluratkaisuun. 

Contact Center >>